درباره ما

اگر فکر می کنید قبلا و در گذشته ای نامعلوم، جایی نام ما را شنیده اید یا نشان ما را دیده اید، اشتباه نکرده اید، پورتال بینش­نو قبلا شما را ملاقات کرده است.

ماموریت شرکت

  • مشاوره در زمینه تبلیغات و برگزاری کمپین تبلیغاتی، برندینگ، برگزاری رویداد، بیزینس پلان و …

چشم انداز شرکت

  • تثبیت برند شرکت بعنوان برند برتر کشور در زمینه مشاوره تبلیغاتی
  • احراز جایگاه برترین شرکت مجری طرح­های مشاوره تبلیغاتی در کشور
  • کسب سهم قابل توجه بازار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
  • مالکیت یک کسب و کار الکترونیکی پایدار و سودده در فضای مجازی

اهداف شرکت

  • افزایش با ثبات سود و سرمایه شرکت
  • تامین رضایت مشتریان بر مبنای کیفیت ارائه خدمات، حسن عمل به تعهدات و خدمات مطلوب
  • تامین رضایت کارکنان بر مبنای تامین مالی، ثبات شغلی، شخصیت اجتماعی و تعالی فردی

استراتژی شرکت

  • تمرکز توان تولید و توسعه بر روی خدمات اصلی شرکت
  • ارائه خدمات جامع، تخصصی و منحصر بفرد
  • تثبیت برند شرکت از طریق تبلیغات گسترده و ارائه خدمات مطلوب
  • جهت گیری به سمت پایه گذاری یک کسب و کار الکترونیکی پایدار در فضای مجازی

خط مشی شرکت

  • اولویت دادن به خواستهای مشتریان و برقراری سازوکارهای لازم جهت تحقق آن
  • تاکید بر حسن انجام تعهدات شرکت در قبال مشتریان
  • افزایش و بروز نگه داشتن دانش تخصصی شرکت و پرسنل آن از راه تحقیق و توسعه (R&D) مستمر
  • حاکم نمودن نظم و تفکر سیستمی و نظام مند نمودن سازمان و فرآیندها در شرکت
  • بهبود مستمر در سیستم، فرآیندها و خدمات شرکت
  • بهبود، توسعه و بروز آوری زیرساخت­های شرکت
  • جذب و پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد و برقراری برنامه های آموزش و توانمندسازی آنان
  • ایجاد مکانیسم های انگیزشی جهت مشارکت موثر کارکنان در اهداف شرکت

ارزشهای سازمانی شرکت

  • احترام به حقوق مشتری و تلاش مجدانه در ایفای آن
  • تعهدگرایی و مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان و مشارکت آنان در تحقق اهداف سازمانی
  • ایجاد فضای کاری مناسب و روابط کاری صمیمانه میان مدیران و کارکنان
  • کارآیی و اثربخشی فعالیتها و فرآیندهای کاری شرکت
  • صداقت و درست­کاری در قبال کارکنان، مشتریان و جامعه
  • پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای، قانون و تعهدات شرکت
  • اهمیت دادن به تامین مالی، سلامت، رفاه و رشد و تعالی کارکنان
  • خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات

 

 

طرح و برنامه تبلیغات

(Advertising Plan)

یكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شركتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنها است. بطور ساده تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی كه مطرح می‌شود این است كه چگونه باید تبلیغ كنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا كنیم؟برای اینكه تبلیغ از كارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است كه فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یك برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند. برنامه تبلیغات به ما كمك می‌كند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه قابل قبول دست یابیم. مراحل نوشتن یك برنامه تبلیغاتی به طور اجمالی توسط شرکت بینش­نو به شرح زیر است:

تعریف برنامه تبلیغات

برنامه تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یک رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه می‌کند. برنامه تبلیغاتی یک شرکت نشات گرفته از برنامه کلی شرکت و برنامه بازاریابی آن خواهد بود.

رئوس مطالبی که در یک برنامه تبلیغاتی شرکت وجود دارد عبارتند از:

تحلیل موقعیت:

در این بخش تحلیل صنعت، بازار و رقبا صورت می‌گیرد. تحلیل موقعیت در برنامه تبلیغات عموماً از برنامه بازاریابی شرکت نشأت می‌گیرد.

هدف تبلیغاتی

: بطور کلی هدف از انجام تبلیغات، ارائه اطلاعات، ترغیب افراد یا یادآوری است. در تبلیغات با هدف ارائه اطلاعات، سازمان و محصولاتش معرفی می‌شوند. در تبلیغات با هدف ترغیب، بر مشخصات ویژه کالا یا خدمت عرضه کننده تاکید می‌شود تا در مشتریان نسبت به محصولات شرکت نسبت به رقبا ایجاد ترجیح نماید. در تبلیغات با هدف یادآوری، بر ویژگی‌های محصول مجدداً تاکید شده و معمولاً از این نوع  تبلیغ در مراحل پایانی عمر محصول استفاده می‌شود. بطور کلی می‌توان گفت هر محصولی در چرخه عمر خود، نیازمند اهداف تبلیغاتی متفاوتی است.

بودجه:

بودجه تبلیغات، تمامی فعالیتهای تبلیغاتی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد تا آنجا که در مقایاس وسیعتر می‌توان گفت بودجه بر فعالیتهای ارتباطی بازاریابی نیز تاثیرات بسزایی دارد. روش های مختلفی برای تعیین بودجه تبلیغاتی وجود دارد. در زیر به برخی از این روشها اشاره شده است:

  • روش تاریخی: در این روش بودجه تبلیغات هر سال را می توان با توجه به احتساب درصدی افزایش برای تورم یا دیگر عوامل بازار بر پایه بودجه سال قبل تنظیم کرد.
  • روش وظیفه-هدف: در این روش با توجه به مجموعه هدف هایی که برای هر فعالیت تدوین شده است، هزینه تحقق هر هدف تعیین می شود. به عنوان نمونه تعیین می‌شود برای آنکه 50 درصد مردم از وجود محصول در بازار آگاه شوند، چقدر هزینه لازم خواهد بود؟ به چند نفر مصرف کننده باید دست یافت و هر کدام چند بار باید در معرض آگهی قرار بگیرند؟ و سطوح و مخارج ضروری برای استفاده از رسانه‌ها چقدر باید باشد؟
  • روش درصدی از فروش: در این روش همانگونه که از نامش پیدا است، بودجه تبلیغات درصدی از میزان فروش خواهد بود.
  • روش رقابتی: در این روش بودجه‌بندی غالباً وضعیت رقابتی و بودجه‌های رقبا بعنوان معیار تعیین بودجه تعیین می‌شود.

(کابینو، قابلیت بکارگیری استفاده از تمامی این روش­ها برای مشتریان خود را دارد.)
استراتژی: پس از تعیین اهداف و بودجه مورد نیاز، باید در خصوص محتوا و پیام تبلیغ تصمیم‌گیری نمود. در این بخش با توجه به اهداف و بودجه تعیین شده، استراتژی‌های تبلیغاتی تدوین می‌شود. به بیان دیگر، روش حصول اهداف تعیین شده در مراحل قبلی با توجه به بودجه مشخص شده در این بخش آورده می شود. تدوین محتوا و پیام تبلیغاتی وظیفه متخصصان تبلیغات است، کنسرسیوم تبلیغاتی بینش نو(کابینو) با درک این مساله، تیمی قدرتمند و آشنا با تمامی تکنیک­های روز تبلیغات دنیا، در کارد فنی خود ایجاد کرده است.

اجرا:

ازجمله اقداماتی که در این مرحله انجام می‌شود برنامه‌ریزی رسانه و نهایتاً ساخت تبلیغ است. در برنامه‌ریزی رسانه، ترکیب رسانه‌های مورد استفاده و دلایل انتخاب آنها و نیز زمان‌بندی استفاده از این رسانه‌‌ها ارائه می‌شود. رسانه‌های مختلف به دلیل تاثیرات متفاوتی که بر مخاطب می‌گذارند، واکنشهای متفاوتی را نیز منجر می‌شوند. لذا با توجه به مزایا و کارکردهای هر رسانه و با درنظر گرفتن بودجه در دسترس و اهداف تبلیغاتی، نسبت به انتخاب رسانه و یا ترکیبی از رسانه‌های مناسب اقدام می‌شود. رادیو، تلویزیون، بیلبورد، روزنامه‌ها و مجلات، اینترنت و … برخی از رسانه‌های مورد استفاده در این مرحله می‌باشند. لازم به ذکر است که شرکت بینش­نو، با توجه به شرایط مشتری، قابلیت اجرای تمامی برنامه­های تدوین شده در برنامه تبلیغاتی را دارد. این شرکت هم اکنون داری رسانه­های متعددی برای رساندن پیام تبلیغاتی به مشتریان می­باشد.

ارزیابی:

در این مرحله با توجه به اهداف تبلیغاتی تعیین شده، نسبت به سنجش میزان اثربخشی تبلیغات اقدام می‌شود. برنامه تبلیغاتی باید مرتباً آثار ارتباطی و نتایج فروش تبلیغات انجام شده را مورد ارزیابی قرار دهد و ببیند آیا اساساً تبلیغ توانسته است با مخاطب ارتباط برقرار کند؟

برای ارزیابی آثار تبلیغ لازم است به مجموعه‌ای از عوامل رفتاری، روان‌شناختی، ارتباطی و فروش توجه شود.. روش انجام این ارزیابی بستگی به نوع رسانه مورد استفاده و ویژگیهای مخاطبان دارد. شاخص‌های ارزیابی نیز با توجه به هدف تبلیغات انتخاب می‌شوند.